lunes, 4 de mayo de 2020

L’església, casa nostra


CI (1r i 2n)

Durant el primer trimestre vam descobrir que tenim una família meravellosa i durant el segon trimestre vam veure que l’Església també pot ser la nostra família.


Parlem d’Església en majúscula, com a grup de persones que s’estimen i ajuden en tot moment. El nostre llaç no és de sang sinó que la nostra unió és gràcies a Déu el nostre pare i Jesús el nostre germà.

Ara parlarem de l’església com edifici, com el lloc sagrat on ens trobem els cristians per celebrar, per estar junts, per estar més a prop de Déu i celebrar els sagraments.

La meva parròquia és la Sant Juan Baptista  de Sant Feliu de Llobregat, és una església nova i té una forma diferent. A Sant Feliu de Llobregat també tenim la catedral, molt més gran i més antiga.


 aquesta és la meva parroquia.



Aquesta és la nostra catedral 
                            

Si us hi fixeu les dues tenen coses en comú:


                      la creu  i la torre/campanar amb la campana


Podeu mirar aquest vídeo divertit que ens explica tot això:




I la vostra parròquia, com és? Com es diu? Encara no podem sortir i entrar en una església, com diu el vídeo, però segur que teniu una foto o la podeu buscar en internet. Per què no m’envieu una foto i em dieu com es diu i on està?








8 comentarios:

  1. Hola soc la Martina L Escola El Corb 3r... m'ha fet molta gracia l'home com explica la comunió i lo de la església amb les seves parts ho fa amb molta gracia estava molt nerviós

    ResponderEliminar
  2. Hola Anna sóc l'Aina de 3er de l'Escola El Corb ja vaig revisant-ho tot,una abraçada,espero veure't aviat!

    ResponderEliminar
  3. Què bé Aina!! Jo també tinc moltes ganes de veureus

    ResponderEliminar
  4. escola el corb
    Hola,Ana al meu germa Adria de 1r i a mi Lucia de 4t ens ha semblat molt gracios el video i ens ha agradat molt.
    una abraçada gran

    ResponderEliminar
  5. Hola Ana, Soc l'Aritz de 4t de l'escola el corb.
    Ha sigut molt divertit.
    Una abraçada.

    ResponderEliminar
  6. Lucia Quilez Camacho 5tB Escola el corb

    ResponderEliminar